Vraag 28 |
||
---|---|---|
Door: Ad Mooldijk
|
Datum:
Zondag
12
mei
2019,
20:40 uur
Noteer hier uw vragen of commentaar bij deze vraag. |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Kortstra
|
Datum:
Maandag
13
mei
2019,
22:51 uur
Tsja, bij II werkt de getekende kracht niet op de bewoner. Dus niet goed....... |
||
Door: van Garderen
|
Datum:
Dinsdag
14
mei
2019,
09:23 uur
Ik zie het even niet. De normaalkracht werkt op de bewoner en grijpt aan op zijn zolen. Bedoel je dat er niet zo'n kracht is op de bewoner of bedoel je dat het aangrijppunt niet duidelijk op zijn voetzolen is getekend? |
||
Door: Kortstra
|
Datum:
Dinsdag
14
mei
2019,
20:58 uur
Bij II is het aangrijppunt precies tussen de twee benen op de grond. Dus niet op de bewoner zelf. Als de normaalkracht moet worden getekend dan zouden het toch twee krachten op de voetzolen moeten zijn. |
||
Door: Kees de Lange
|
Datum:
Donderdag
23
mei
2019,
10:36 uur
Wat moet de beoordeling zijn als een leerling twee antwoorden geeft bij deze vraag. Als het eerste antwoord goed is, kriijgt de leerling dan 1 punt conform 3.4 van de algemene regels? De vraagstelling is mijns inziens echter niet zodanig dat duidelijk is dat er één voorbeeld gevraagd wordt. |
||
Door: van Garderen
|
Datum:
Zaterdag
25
mei
2019,
14:44 uur
Bij zo'n gesloten vraag en 1 antwoord in het model, is er geen ruimte in het CV denk ik. Als je vind dat de vraag daar te onduidelijk voor is, kun je hem indienen bij het examenloket. |
||
Door: Kees de Lange
|
Datum:
Zondag
26
mei
2019,
09:41 uur
hartelijk dank |
||
Door: Vermeulen
|
Datum:
Maandag
3
juni
2019,
09:11 uur
(Bewerkt op: 03-06-2019 09:40)
@de Lange en van garderen: Twee antwoorden. Ik vond het eigenlijk niet zo duidelijk, en heb de vraag bij het examenloket neergelegd. Bij deze vraag en antwoord (succes ;-) VRAAG aan examenloket ANTWOORD examenloket |