Vraag 32 |
||
---|---|---|
Door: de Kruif
|
Datum:
Dinsdag
21
mei
2019,
18:18 uur
(Bewerkt op: 21-05-2019 18:22)
Ik vind het heel kwalijk dat er een verkeerde structuurformule voor aspartaam in het examen staat, natuurlijk begrijp ik dat de bijbehorende vragen moeilijker zouden zijn met de juiste structuurformule en ik bergrijp ook dat de leerlingen er waarschijnlijk geen last van hebben, maar dat is beide geen argument; een examen moet gewoon juiste informatie bevatten het moet een betrouwbare bron zijn voor dei leerlingen voor bijvoorbeeld (profiel)werkstukken enzo.
|
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Muller
|
Datum:
Dinsdag
21
mei
2019,
18:35 uur
Wat is er dan niet goed? Het staat alleen een beetje anders. |
||
Door: de Kruif
|
Datum:
Dinsdag
21
mei
2019,
19:08 uur
Blijkbaar is mijn bron fout, ik heb ooit geleerd en eerst nog nagezocht dat de "andere zuurgroep" van asparaginezuur gekoppeld is aan phe, mijn excuses. |
||
Door: Beens
|
Datum:
Donderdag
23
mei
2019,
23:32 uur
Hoe te beoordelen ~Asp-Phe~ ik trek er een punt vanaf maar is dat juist? |
||
Door: Joyce Derks-Lutterman
|
Datum:
Vrijdag
24
mei
2019,
12:40 uur
Mee eens. Aan Asp zit niks gekoppeld. Aan Phe nog een esterbinding. Asp-Phe reken ik wel goed. |
||
Door: Wouter den Boer
|
Datum:
Vrijdag
24
mei
2019,
21:58 uur
Nou...ik zou hier echt het bolletjesmodel volgen....wat als ze het van boven naar beneden hebben genoteerd? Of schuin op het blaadje, met een vierkantje er omheen??? Dus twee punten. |
||
Door: Maaike Erends-Jansen
|
Datum:
Maandag
27
mei
2019,
20:50 uur
~asp-phe~ gewoon goed rekenen naar mijn mening. Het gaat er toch om dat de leerlingen de juiste aminozuren herkent? |