Vraag 33 |
||
---|---|---|
Door: Muller
|
Datum:
Dinsdag
21
mei
2019,
19:37 uur
opmerkingen |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Arjan van Ginneken
|
Datum:
Zondag
26
mei
2019,
20:53 uur
Ik heb een leerling die heeft voor R-CH2-SH een 2 staan maar ook links boven de C en linksboven de S een 2 gezet. Zo ongeveer: 2 R-2CH2-2S. Wat zouden jullie doen? Zonder die 2 tweeën heeft ze het indienantwoord voor 2p, nu mist ze alle punten. |
||
Door: Manon van der Waal
|
Datum:
Maandag
27
mei
2019,
11:06 uur
Ik zou daar inderdaad 0 pt voor geven. |
||
Door: Inge Roos
|
Datum:
Maandag
27
mei
2019,
11:12 uur
Een leelring met 1H+ en 1 e- na de pijl zou volgens het bolletjesmodel een punt krijgen voor het 1e bolletje (e- na de pijl) en een punt volgens het 3e bolletje (ladingsbalans juist). maar eht 2e indienantwoord geet maar 1 punt. Kan iemand uitleggen wat het verschil tussen deze twee is? |
||
Door: Visser-Meijer
|
Datum:
Maandag
27
mei
2019,
11:24 uur
Het tweede indien antwoord is toegevoegd omdat je inderdaad met het bolletjesmodel op 2 punten uit zou komen, je mag dan ook maar 1 punt toekennen. Ik vermoed dat ze gedacht hebben dat het dan ook heel makkelijk per ongeluk goed is gegaan met de ladingsbalans en dat je daarom maar 1 punt mag toekennen. |
||
Door: Maaike Erends-Jansen
|
Datum:
Maandag
27
mei
2019,
20:53 uur
Dit is de bedoeling van indien antwoorden. Antwoorden die anders dan het bolletjesmodel beoordeeld moeten worden. Door 1x H+ en 1x e- is de vraag zo erg versimpeld dat je volgens het correctiemodel nu nog maar 1 in plaats van 2 punten mag toekennen. |