Algemeen |
||
---|---|---|
Door: Ad Mooldijk
|
Datum:
Zaterdag
14
maart
2020,
21:31 uur
Plaats hier uw vraag, opmerking of start een discussie over het examen algemeen. |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: J van de Kuil
|
Datum:
Donderdag
20
mei
2021,
22:00 uur
Ik vond het een moeilijk examen voor de havo. Hebben meer mensen die indruk? |
||
Door: Breimer
|
Datum:
Donderdag
20
mei
2021,
22:08 uur
Ja, toen ik de vragen zag dacht ik al: lang en zwaar. Mijn leerlingen waren not amused, en het zijn geen slechte leerlingen. |
||
Door: Saarloos
|
Datum:
Vrijdag
21
mei
2021,
08:40 uur
Vond het examen vooral aan de lange kant. Er zaten zeker moeilijke zaken in , maar ook wel wat cadeautjes |
||
Door: Monsees
|
Datum:
Vrijdag
21
mei
2021,
11:16 uur
Ik ben tot en met opgave 2 inmiddels (vraag 12 dus) en ik vind het tot nu toe meer een VWO-light-examen dan een HAVO-examen. Van de afgelopen jaren waren we toch een beetje rechttoe-rechtaan examens gewend met veelal klein denkstapje/omrekenstapje, formule invullen en klaar. Nu zit er wel veel inzicht in. |
||
|
Datum:
Vrijdag
21
mei
2021,
15:17 uur
VWO light, dat was ook mijn gevoel. zeker met die uitleg vragen en die veel staps vragen.
|
||
Door: Carin Heere-Alkemade
|
Datum:
Vrijdag
21
mei
2021,
19:47 uur
Inderdaad lang en soms veel werk voor 3 punten. De vijfpunter in de eerse opgave was voor veel leerlingen niet echt een lekkere startvraag. |
||
Door: Ad Mooldijk
|
Datum:
Vrijdag
21
mei
2021,
22:09 uur
Veslag van de landelijke examenbespreking staat nu online bij het examen |
||
|
Datum:
Vrijdag
21
mei
2021,
22:25 uur
(Bewerkt op: 21-05-2021 22:57)
Ben nu bezig met de laatste vragen en je ziet dat ze tijd tekort hebben. Het is dat je geen N per bolletje kunt geven want dan zou het N-tjes regenen...... |
||
Door: Hutjens
|
Datum:
Zaterdag
22
mei
2021,
12:39 uur
Mijn leerlingen hadden ook massaal tijd te kort. Best veel vragen... 30 stuks. Qua puntenaantal wel gelijk als normaal.
|
||
Door: Monsees
|
Datum:
Zaterdag
22
mei
2021,
13:40 uur
Heeft iemand al een link gekregen voor een examenbespreking van vanmiddag (in mijn geval: Utrecht)? Ik nog niet.... |