Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Pier Siersma
|
Datum:
Zondag
30
mei
2021,
16:02 uur
Ik heb wat moeite met de bolletjes
|
||
Door: Vermeulen
|
Datum:
Zondag
30
mei
2021,
19:26 uur
@Pier Siersma: 3 staat in de notulen, en 4 lijkt me ook ok. Twee duimen. Mijn vraag: Een leerling geeft als indicatie dat de grafiek van deeltje I "stijler" (jaja) is dan van II. Er wordt verder niet uitgelegd, maar het argument lijkt me valide; zonder uitleg één punt verdiend. Eens ?
|
||
Door: Garmt de Vries-Uiterweerd
|
Datum:
Zondag
30
mei
2021,
21:07 uur
De stijlhijd van de grafiek is hier niet relevant. Deze geeft aan hoe sterk de LET varieert met afstand, het is dus geen (maat voor de) snelheid. |
||
Door: Tieman
|
Datum:
Maandag
31
mei
2021,
20:39 uur
Wat vinden jullie van de volgende oplossing? De LET van I is tot het maximum hoger dan die van II. De snelheid is dus lager en de Ek dus ook. Is dit voldoende voor één manier? |
||
Door: Martijn van Aken
|
Datum:
Maandag
31
mei
2021,
22:06 uur
Dit wordt toch al als voorbeeld gegeven en er wordt om 2 andere manieren gevraagd (repost). |
||
Door: Tieman
|
Datum:
Maandag
31
mei
2021,
22:10 uur
Lezen is moeilijk. Maar dank. |
||
Door: Linnenbank
|
Datum:
Woensdag
2
juni
2021,
23:50 uur
Er is wel interactie met 15. Mag je 3e bolletje gebven als het verschil in dracht bij 15 wordt benoemd? |