Vraag 36 |
||
---|---|---|
Door: Tim Suttorp
|
Datum:
Dinsdag
27
april
2021,
21:45 uur
Plaats hier uw vraag of reactie of mening. |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Tobias Schrama
|
Datum:
Dinsdag
1
juni
2021,
14:41 uur
Waarom niet ook formule en dan 1pt. beetje lullig en onzinnig toch? Neigt naar een R vraag dit om de naam te geven en dan 2pt... 1pt voor herkennen wat er base is en 1pt voor naam geven... |
||
Door: Muller
|
Datum:
Dinsdag
1
juni
2021,
23:25 uur
HCO3- levert toch 1 punt. |
||
Door: Arjan van Ginneken
|
Datum:
Woensdag
2
juni
2021,
00:30 uur
Hoort niet helemaal hier thuis maar ... ik heb een leerling die veel vragen heeft over geslagen. zo ook 34 en 35. Hij heeft echter niet goed doorgenummerd en nu staat bij 34 overduidelijk een antwioord op 36 en bij 35 duidelijk een antwoord op vraag 37. Wat doe je met zo iets? Onherroepelijk fout rekenen? Hernummeren? Het is duidelijk een vergissing van de leerling. |
||
Door: Inge Roos
|
Datum:
Woensdag
2
juni
2021,
08:31 uur
Hernummeren. We beoordelen de leerlingen op hun scheikunde kennis, niet op het nummeren van de vragen... |
||
Door: Wouter den Boer
|
Datum:
Woensdag
2
juni
2021,
13:34 uur
Hoe kan een leerling weten dat geen van die andere bestandsdelen naast de beschreven functie niet ook een pH-verhoging tot effect heeft? En nog veel erger, van water moeten de leerlingen weten dat hij daarmee niet boven de 7 uit komt....hoe kan dat dan een punt zijn???????
|
||
Door: Erwin van Ballegoij
|
Datum:
Woensdag
2
juni
2021,
14:00 uur
Zucht.... Lezen blijft lastig. Maar drie van mijn leerlingen hebben de naam gegeven, de rest de formule HCO3- |