Vraag 22 |
||
---|---|---|
Door: Ad Mooldijk
|
Datum:
Zondag
24
april
2022,
22:01 uur
Plaats hier uw vragen, opmerkingen of overdenkingen. |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Monsees
|
Datum:
Maandag
16
mei
2022,
22:59 uur
Alternatieve methode: De bolletjes blijven hetzelfde |
||
Door: Carin Heere-Alkemade
|
Datum:
Donderdag
19
mei
2022,
09:34 uur
(Bewerkt op: 19-05-2022 09:39)
Hoe moet ik het impliciet gebruik van de factor 2 (opmerking onderaan) interpreteren denken jullie? |
||
Door: Monsees
|
Datum:
Donderdag
19
mei
2022,
09:39 uur
Ik zou hier voor 4 punten gaan. Door de vraag zo te stellen als deze is, gaat het toevallig meteen al goed. Dat zou ik genoeg vinden. Je kunt namelijk niet zien of de leerling aan de factor 2 heeft dacht dus ook niet of de leerling iets fout heeft gedaan. |