Vraag 24 |
||
---|---|---|
Door: Ad Mooldijk
|
Datum:
Zaterdag
23
april
2022,
22:58 uur
Plaats hier uw vragen, opmerkingen of overdenkingen. |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Martijn van Aken
|
Datum:
Donderdag
19
mei
2022,
17:55 uur
Tweede bolletje. Inzicht tonen zonder uitleg in een schematische tekening. Jaja... dat worden leuke discussies. |
||
Door: Garmt de Vries-Uiterweerd
|
Datum:
Donderdag
19
mei
2022,
18:40 uur
Ik vraag me ook af hoe je kunt controleren of die afstanden gelijk zijn. Er moeten letters gezet worden, geen punten of lijnen. Beetje met de natte vinger dan maar? |
||
Door: Kortstra
|
Datum:
Vrijdag
20
mei
2022,
19:23 uur
Ala antwoord is: K - B - K - B - K dan wordt het 1ste (en meestal ook 2de) bolletje gescoord. |
||
|
Datum:
Maandag
23
mei
2022,
15:08 uur
Er is een aanvulling: geen eis maar aan het aantal K en B. In de aanvulling is ook de volgorde van de scorepunten veranderd. Lekker dan, als je t.b.v. de 2e corrector hebt genoteerd welke bolletjes wel en niet gescoord zijn :) |
||
Door: Monsees
|
Datum:
Maandag
23
mei
2022,
15:26 uur
Er wordt gesproken over "inzicht dat de afstanden gelijk zijn" is heel ruim. |
||
|
Datum:
Maandag
23
mei
2022,
15:34 uur
Dan bedoel je de BKB-versie neem ik aan? Ik had er ook een die wel tot BKBKBKBKB ging, paste nog maar net :) En die toon is inderdaad veel hoger! |
||
Door: Ruud Glas
|
Datum:
Woensdag
25
mei
2022,
00:30 uur
Klopt het dat een KBK 2 punten oplevert. Lln heeft dit gedaan. Onderlinge afstand is gelijk. en er is een afwisseling van knopen en buiken in het gebied. |
||
|
Datum:
Woensdag
25
mei
2022,
07:43 uur
Ja, met dank aan de aanvulling is KBK nu ook 2p waard (mits tussen de stippellijnen en equidistant). |