Vraag 10 |
||
---|---|---|
Door: Ad Mooldijk
|
Datum:
Zondag
12
juni
2022,
20:53 uur
Plaats hier uw vragen, opmerkingen of overdenkingen. |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Wouter den Boer
|
Datum:
Dinsdag
14
juni
2022,
20:46 uur
O jee, dit is mij daar een vraag. Hoeveel zijn er hiet tijdens het lezen al afgehaakt? Vooral die maolariteit...En ik hoop maar dat ze die gestelde fractie doorhebben. Staat maar beperkt uitgelegd en ik ben bang dat ze niet geheel doorzien wat het voorstelt. Denk dat een uitleg over wat nou de teller voorstelt en wat nou de noemer voorstelt de vraag begrijpelijker had gemaakt. Daarbij...is de meetwaarde t=0 twee significante cijfers? Bijzonder. |
||
Door: Kooijman
|
Datum:
Woensdag
15
juni
2022,
08:54 uur
Volgens mij haal je bij t=0 nauwelijks 1 significant cijfer... bij t=0 (dus -0,5<t< 0,5) zou een resultaat van 1,00 (?) > f > 0,80 moeten horen... |
||
Door: Wouter den Boer
|
Datum:
Woensdag
15
juni
2022,
11:33 uur
Ik begrijp je respons. Vind eht wel erg grof, maar leuk gedacht. Ik bedoelde de waarde t=0h. Want ook de tijd is een meetwaarde...die is toch 1 cijfer significant? Anders had het wel t=0,0h geweest. Leuk zoals we beiden een probleem zien in de significantie bij deze. |
||
Door: Gertien Smits
|
Datum:
Woensdag
15
juni
2022,
12:09 uur
Onmogelijk nakijken ook met het antwoordmodel, als de leerling niet van massa-ppm naar molariteit gaat, en dan ook nog worstelt met het verschil in de twee meetmomenten. |