| Vraag 27 | ||
|---|---|---|
| Door: Ad  Mooldijk
																|
								Datum:
								Zondag
								30
								april
								2023,
								21:58 uur 
 Plaats hier uw vragen, opmerkingen of overdenkingen. | ||
| Antwoord: | ||
|---|---|---|
| Door: Loes  Vermeij
																								|
								Datum:
								Zondag
								14
								mei
								2023,
								12:56 uur 
 zure regen staat niet in syllabus of moeten lln dit uit binas halen, zonder dat er een binas tabel wordt genoemd? | ||
| Door: Mieke  
																								|
								Datum:
								Zondag
								14
								mei
								2023,
								18:43 uur 
 In de syllabus onder G2 staan twee gevolgen van SO2: zure depositie en smogvorming. | ||
| Door: Loes  Vermeij
																								|
								Datum:
								Maandag
								15
								mei
								2023,
								08:41 uur 
 ik heb echt het idee dat ik ineens in een andere syllabus heb gekeken, ik kon niks vinden gister. dank! | ||
| Door: Wouter den  Boer
																								|
								Datum:
								Maandag
								15
								mei
								2023,
								16:47 uur 
 Maar...vraag 27 gaat toch gewoon lekker over verkeerspaaltjes??? On topic: Hoe dan dat de gewenste antwoorden bekend mogen zijn? Daarbij staan er in het eerste voorbeeld twee antwoorden. Moet de tweede zin wel toegevoegd zijn? Ik denk het niet. Het tweede voorbeeld...wie zegt dat? Waarom kan niet iemand er nog alsnog iets van maken? Denk maar eens aan kunst.... | ||
| Door: Saskia de  Mik
																								|
								Datum:
								Maandag
								15
								mei
								2023,
								16:51 uur 
 Antwoord van een leerling: omsmelten kost veel energie, dit is niet goed voor de aarde. Zoekend naar het cradle to cradle certificaat: het gebruik van hernieuwbare energie wordt beoordeeld. Lijkt me dan goed toch? | ||
| Door:   Belgraver
																								|
								Datum:
								Woensdag
								17
								mei
								2023,
								12:54 uur 
 @ Saska: een leerling kan uit deze context niet achterhalen of er groene of grijze energie is gebuikt voor recycling. Hij/zij heeft dit gegeven zelf toegevoegd en dus is het hier volgens mij geen geldig argument. | ||