Vraag 27 |
||
---|---|---|
Door: Ad Mooldijk
|
Datum:
Zondag
30
april
2023,
21:58 uur
Plaats hier uw vragen, opmerkingen of overdenkingen. |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Loes Vermeij
|
Datum:
Zondag
14
mei
2023,
12:56 uur
zure regen staat niet in syllabus of moeten lln dit uit binas halen, zonder dat er een binas tabel wordt genoemd? |
||
Door: Mieke
|
Datum:
Zondag
14
mei
2023,
18:43 uur
In de syllabus onder G2 staan twee gevolgen van SO2: zure depositie en smogvorming. |
||
Door: Loes Vermeij
|
Datum:
Maandag
15
mei
2023,
08:41 uur
ik heb echt het idee dat ik ineens in een andere syllabus heb gekeken, ik kon niks vinden gister. dank! |
||
Door: Wouter den Boer
|
Datum:
Maandag
15
mei
2023,
16:47 uur
Maar...vraag 27 gaat toch gewoon lekker over verkeerspaaltjes??? On topic: Hoe dan dat de gewenste antwoorden bekend mogen zijn? Daarbij staan er in het eerste voorbeeld twee antwoorden. Moet de tweede zin wel toegevoegd zijn? Ik denk het niet. Het tweede voorbeeld...wie zegt dat? Waarom kan niet iemand er nog alsnog iets van maken? Denk maar eens aan kunst.... |
||
Door: Saskia de Mik
|
Datum:
Maandag
15
mei
2023,
16:51 uur
Antwoord van een leerling: omsmelten kost veel energie, dit is niet goed voor de aarde. Zoekend naar het cradle to cradle certificaat: het gebruik van hernieuwbare energie wordt beoordeeld. Lijkt me dan goed toch? |
||
Door: Belgraver
|
Datum:
Woensdag
17
mei
2023,
12:54 uur
@ Saska: een leerling kan uit deze context niet achterhalen of er groene of grijze energie is gebuikt voor recycling. Hij/zij heeft dit gegeven zelf toegevoegd en dus is het hier volgens mij geen geldig argument. |