Vraag 11 |
||
---|---|---|
Door: Ad Mooldijk
|
Datum:
Zondag
14
mei
2017,
21:07 uur
Plaats uw reactie |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Pielage
|
Datum:
Woensdag
17
mei
2017,
19:14 uur
Een leerling van mij heeft de temperatuur bepaald uit het Hertzsprung-Russel diagram uit BINAS. Het is natuurlijk een bepaling en geen berekening, zoals de opgave vereiste. Maar zou je evengoed het completeer-punt kunnen toewijzen (het lijkt me geen significante vereenvoudiging t.o.v. de wet van Wien toepassen)? Of verspeelt ze de punten omdat ze zich niet aan de opdracht hield (bereken i.p.v. bepaal)? |
||
Door: Sitters
|
Datum:
Donderdag
18
mei
2017,
05:01 uur
Dat laatste zou mijn redenatie zijn. Leerlingen behoren te weten dat ze bij 'bereken' vragen geen figuren mogen uitlezen. |
||
Door: Garmt de Vries-Uiterweerd
|
Datum:
Donderdag
18
mei
2017,
06:16 uur
Volgens het verslag van de examenbespreking moet een aanpak via HR goed worden gerekend. |
||
Door: van Norel
|
Datum:
Zaterdag
20
mei
2017,
22:19 uur
Mag ik je wijzen op NB1, pagina 3 van het CV? Die uitspraak hadden ze daar niet neer mogen/moeten zetten. |
||
Door: Monsees
|
Datum:
Zaterdag
20
mei
2017,
22:52 uur
Is er sprake van afwijken of is er sprake van een antwoord(methode) die niet in het CV voorkomt (Algemene regel 3.3)? |
||
Door: van Norel
|
Datum:
Zondag
21
mei
2017,
07:57 uur
Zou de uitwerking via het diagram erin moeten staan dan? Het is een berekening en niet een bepaling. Dus volgens mij afwijking van het C.V. |