HAVO Natuurkunde 2024-1 Algemeen

HAVO Natuurkunde 2024-1 Algemeen

Door: Ad Mooldijk | Datum: Maandag 22 april 2024, 14:50 uur

Plaats hier uw vragen, opmerkingen of overdenkingen.

Antwoord:

Door: Reeuwerd Straatman | Datum: Zaterdag 25 mei 2024, 17:29 uur

Mijn mening over het examen: pittig voor havo. Zeker als je hem vergelijkt met het vwo-examen. Veel vragen waar ze echt wel ver door moesten denken, bijna op een vwo-manier doordenken. Veel grote vragen met redelijk wat punten. Weinig eenpuntsvragen in vgl. met andere jaren.

Door: Ellen de Koster-van Dam | Datum: Zaterdag 25 mei 2024, 19:19 uur

Ik deel je mening. Ik zie dat de teksten sommigen zelfs op het verkeerde been zetten.

Door: Peter van Abswoude | Datum: Zaterdag 25 mei 2024, 21:53 uur

Vraagje: ik ben bijna klaar met nakijken. Ik meen dat ik ergens heb gelezen hoe je de scores kan doorgeven t.b.v. de NVON-steekproef, maar kan dat nu nergens terugvinden. Wie helpt?

Door: Ellen de Koster-van Dam | Datum: Zondag 26 mei 2024, 10:27 uur

ik heb in wolff geaccordeerd komen die niet bij het NVON dan?

Door: Reeuwerd Straatman | Datum: Zondag 26 mei 2024, 11:28 uur

Zucht... Waarom is bij het havo-examen elk jaar weer raak met contexten die fysisch rammelen of zelfs onjuist zijn?

Door: Vorselman | Datum: Maandag 27 mei 2024, 20:02 uur

Bij het VWO was ik verrast door de snelheid van het landelijke verslag. Weet iemand wanneer het verslag online komt te staan?

Door: Harry van Loon | Datum: Dinsdag 28 mei 2024, 07:26 uur

Niet alleen het verslag, maar ook het examen en correctievoorschrift staan niet op de NVON-site.

 

Door: Reeuwerd Straatman | Datum: Dinsdag 28 mei 2024, 15:05 uur (Bewerkt op: 28-05-2024 15:46)

Zijn nu de kringbesprekingen begonnen zonder verslag? Ik kan niet bij een bespreking zijn, dus hoor graag wanneer we iets kunnen verwachten.

Edit: ik hoor van collega dat er wel een verslag is. Maar waar kan ik die vinden?

Door: Bastiaan Barbieri | Datum: Dinsdag 28 mei 2024, 15:49 uur (Bewerkt op: 28-05-2024 15:50)

Zou iemand het verslag kunnen delen? Wel apart dat het niet gewoon op de site wordt gezet.

Door: Harry van Loon | Datum: Dinsdag 28 mei 2024, 19:22 uur

Voor mij hetzelfde. Kon niet aanwezig zijn in de kring.

En op de site mis ik niet alleen het verslag, maar ook het examen zelf en het correctievoorschrift, wat wel gebruikelijk is.

Vandaag is wel een erratum verschenen.