Vraag 08 |
||
---|---|---|
Door: Ad Mooldijk
|
Datum:
Dinsdag
29
april
2025,
22:23 uur
Plaats hier uw vragen, opmerkingen of overdenkingen. |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Hutjens
|
Datum:
Zondag
11
mei
2025,
11:59 uur
Wat als je de eenheid van l en b in cm invult? Dat is geen standaardeenheid, maar net zoals bij bijv. de formule van halveringsdikte, gaat het om een verhouding en valt deze eenheid toch weg. Zo lang je maar dezelfde eenheden bij beide afstanden invult. Ik ben dan ook geneigd hier de punten toe te kennen, maar hoe lezen jullie de 'correcte eenheden'? |
||
Door: Wendy van Antwerpen
|
Datum:
Zondag
11
mei
2025,
12:31 uur
ik heb het vooralsnog ook goed gerekend. Het is geen andere eenheid, alleen gebruik gemaakt van een voorvoegsel. Het gaat niet om mijlen oid. |
||
Door: Bastiaan Barbieri
|
Datum:
Zondag
11
mei
2025,
13:16 uur
@hutjens dat is inderdaad gewoon goed. Het CV vraagt om correcte eenheden en de cm is gewoon een correcte eenheid van b en l. Zolang de leerling dan maar voor beide dezelfde eenheid invult. |
||
Door: Evelijn Pereira
|
Datum:
Zondag
11
mei
2025,
17:03 uur
Moet in de notatie van de afleiding gebruik gemaakt worden van haken? Dit staat niet expliciet in het correctiemodel. |
||
Door: Huub Franzel
|
Datum:
Zondag
11
mei
2025,
21:11 uur
Die haken zijn niet nodig |
||
Door: Monsees
|
Datum:
Maandag
12
mei
2025,
09:51 uur
Zolang voor l en b maar dezelfde eenheid wordt ingevuld, is het geen probleem lijkt me. |
||
Door: Daan Weyler
|
Datum:
Woensdag
14
mei
2025,
22:22 uur
mag ik bolletje 1 ook toekennen wanneer lln streepje 1 niet uitvoert, maar in streepje 2 de afleiding juist doet, maar de eenheden alleen bij gegevens juist invult, en tot slot wel het antwoord schrijft met juiste waarde in de juiste eenheid? |
||
Door: Kortstra
|
Datum:
Donderdag
15
mei
2025,
21:37 uur
Ja hoor, leerling geeft de juiste eenheden dus bolletje 1 |