Vraag 29 |
||
|---|---|---|
|
Door: Ad Mooldijk
|
Datum:
Woensdag
15
april
2026,
11:42 uur
Plaats hier uw vragen, opmerkingen of overdenkingen. |
||
Antwoord: |
||
|---|---|---|
|
Door: Bryan Morsink
|
Datum:
Woensdag
20
mei
2026,
22:05 uur
Leerling heeft de berekening goed opgeschreven, maar aan het antwoord valt af te leiden dat het verkeerd in de rekenmachine is geplaats. m/s --> 9 + (6/2) is idd 12. Moet ik dit wel zien als een rekenfout? Natuurlijk -1 voor verkeerde eenheid. Dus ik zou hier persoonlijk 1 punt voor geven.
|
||
|
Door: Remco Mulder
|
Datum:
Donderdag
21
mei
2026,
11:48 uur
Ik zie hier een foute formule. Er wordt + gedaan ipv -. Daarnaast is de berekening ook fout omdat de eenheid dus niet juist is. 0 punten zou ik dan geven. |
||
|
Door: Bryan Morsink
|
Datum:
Donderdag
21
mei
2026,
17:31 uur
Scherp op de fomule, had de + niet gezien. 1 punt voor gebruik formule en het daarbij laten? |
||
|
Door: Tel
|
Datum:
Donderdag
21
mei
2026,
19:42 uur
correct of misschien nu de eeuwige discussie aangaan over: wat is nou daadwerkelijk een notatiefout. Zit niet in Havo of VWO, is daar een rekenfout. |
||
|
Door: Remco Mulder
|
Datum:
Donderdag
21
mei
2026,
19:48 uur
(Bewerkt op: 21-05-2026 19:50)
Door: Bryan Morsink | Datum: Donderdag 21 mei 2026, 17:31 uur Scherp op de fomule, had de + niet gezien. 1 punt voor gebruik formule en het daarbij laten?
Ja dat zou ik dan wel tellen als formule punt en idd niet voor de berekening.
Door: Tel | Datum: Donderdag 21 mei 2026, 19:42 uur correct of misschien nu de eeuwige discussie aangaan over: wat is nou daadwerkelijk een notatiefout. Zit niet in Havo of VWO, is daar een rekenfout.
Hier is geen sprake van een notatiefout, maar ook van een rekenfout. Gaat niet om verschil HV en vmbo. Gaat om waar je punten voor mag/moet geven volgens het CV. |
||