Vraag 42 |
||
|---|---|---|
|
Door: Ad Mooldijk
|
Datum:
Woensdag
15
april
2026,
22:24 uur
Plaats hier uw vraag, reactie of opmerking. |
||
Antwoord: |
||
|---|---|---|
|
Door: Michael Velzeboer
|
Datum:
Vrijdag
22
mei
2026,
17:14 uur
Is het antwoord bij deze vraag niet discutabel? met twee mogelijke uitkomsten; wit of groen. |
||
|
Door: Loes Vermeij
|
Datum:
Zaterdag
23
mei
2026,
10:04 uur
Ik vind het een lastige vraag om na te kijken, want in het cv willen ze perse dat er verwezen wordt naar de tussenstappen, maar het staat eigenlijk al zo expliciet in de tekst, dat al mijn leerlingen de chemische verklaring overslaan. Wat moet ik hiermee doen. Ik ben geneigd tot 2 pt omdat ik de vraag niet helder genoeg vind. |
||
|
Door: Roger van de Wetering
|
Datum:
Zaterdag
23
mei
2026,
16:03 uur
DIt is een slechte vraag. Wanneer gevraagd wordt naar de uiteindelijke kleur kun je van leerlingen niet verwachten dat ze voor beide kleuren kiezen inculsief bijbehorende verklaring. Hier geeft een leerling als antwoord: 'Koperkleur want als de wit en groen steeds veranderen kan het niet een kleur blijven'. Hij heeft de vraag (en tekst) begrepen maar door de vraagstelling is hij verward. Ben geneigd hem hiervoor toch 2 pt te geven. |
||
|
Door: Koen Blanken
|
Datum:
Zondag
24
mei
2026,
14:48 uur
Hoewel het misschien 'oneerlijk' voelt, hier toch maar het antwoordmodel volgen. Dat betekent is veel gevallen dus geen punten, ook al noemt de leerling de groene kleur. |
||
|
Door: Koen Blanken
|
Datum:
Zondag
24
mei
2026,
14:49 uur
@ Loes: Waar geef jij de punten voor? Het antwoord groen? Ik vind het lastig. |
||
|
Door: Pluim
|
Datum:
Zondag
24
mei
2026,
15:01 uur
(Bewerkt op: 24-05-2026 15:02)
Eens met Koen, gewoon het CV volgen tenzij er een aanvulling komt. Deze vraag is lastig nakijken, zeker mee eens en bij mij ook veel leerlingen 0 pnt en paar leerlingen 1 pnt gegeven. |
||
|
Door: Pluim
|
Datum:
Zondag
24
mei
2026,
15:03 uur
Eens met Koen, gewoon het CV volgen tenzij er een aanvulling komt. Deze vraag is lastig nakijken, zeker mee eens en bij mij ook veel leerlingen 0 pnt en paar leerlingen 1 pnt gegeven. |
||