Vraag 11 |
||
---|---|---|
Door: Ronald Korporaal
|
Datum:
Zondag
1
april
2018,
07:30 uur
Geef uw reactie |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Pluim
|
Datum:
Maandag
21
mei
2018,
20:16 uur
Dit jaar gekozen voor titratie met buret, waarbij de leerlingen de onderdelen moeten benoemen. Wij titreren altijd met spuitjes, maar vanaf volgend schooljaar zullen wij de buret weer gaan gebruiken. Ik weet dat leerlingen de buret moeten kennen, maar als 0 leerlingen dit goed hebben dan ......... is dit vast voor meer leerlingen een punt minder. |
||
Door: Vernooij-Renkema
|
Datum:
Maandag
21
mei
2018,
20:54 uur
Wij titreren altijd 3 keer met buret. Toch slechts 4 van de 22 lln. die dit goed hebben. Blijft blijkbaar een lastig woord. |
||
Door: Overweg
|
Datum:
Dinsdag
22
mei
2018,
11:42 uur
Het feit dat er geen opmerking bij staat in de correctievoorschrift,
Ik vermoed dat hier verschillend in beoordeeld gaat worden zonder richtlijn. |
||
Door: Snel
|
Datum:
Dinsdag
22
mei
2018,
14:07 uur
Ik weiger punten af te trekken voor spelling van deze namen. Ik geef geen Nederlands... |
||
Door: Snel
|
Datum:
Dinsdag
22
mei
2018,
14:08 uur
Dit jaar ben ik wegens tijdgebrek niet toegekomen aan titreren, maar dat gaan we volgend jaar maar wel weer doen. Daarnaast wel en PO gehad over hard water, maar toch ook daar nog veel fouten bij mijn leerlingen. |
||
|
Datum:
Dinsdag
22
mei
2018,
16:05 uur
Ook ik ga geen punten aftrekken voor spelling. Alleen als het bij uitspreken onjuist gaat klinken, is dat een optie. |
||
|
Datum:
Dinsdag
22
mei
2018,
16:05 uur
Ook ik ga geen punten aftrekken voor spelling. Alleen als het bij uitspreken onjuist gaat klinken, is dat een optie. |
||
Door: Jansen
|
Datum:
Dinsdag
22
mei
2018,
19:57 uur
Een groot aantal leerlingen hebben bij mij het woord titratiebuis ingevuld i.p.v. buret. Wel bijzonder dat ze dit afzonderlijk van elkaar verzonnen hebben. |
||
Door: Overweg
|
Datum:
Dinsdag
22
mei
2018,
20:03 uur
Ik ben het eens met het standpunt dat als het 'klinkt als' en soms zelfs fonetisch is geschreven, het goed gerekend mag worden. Af en toe is het ook wel lachen / huilen :) Buret:
|