Vraag 27

Vraag 27

Door: Ronald Korporaal | Datum: Zondag 1 april 2018, 08:55 uur

Hier uw reactie.

Antwoord:

Door: Stapel | Datum: Donderdag 17 mei 2018, 17:34 uur

Een vraag die een expert op gebied van electrochemische cellen hopelijk beter kan beantwoorden dan ik. Ik vraag mij af of de 4e en 5e aanpassing uit het schema invloed kunnen hebben op de efficiëntie van de cel? Als dat namelijk zo is heeft dat met de gegeven definitie van de capaciteit (de hoeveelheid bruikbare stroom die je eruit kan halen) namelijk ook invloed op de capaciteit lijkt mij. En ik denk niet dat ze dat willen horen straks (we moeten nog wachten...) in het correctievoorschrift.

Door: Snel | Datum: Maandag 21 mei 2018, 13:49 uur

Fijn dat de rij "tanks vergroten" niet beoordeeld hoeft te worden. Echter klopt het beoordelingsmodel hierdoor niet meer. Er zijn nu nog maar 3 rijen te beoordelen. Terwijl je voor 3 rijen goed nog maar 2 punten kan scoren. Ik heb nu gewoon een punt per rij gegeven, maar had liever gezien dat ze dit aangepast hadden.

Door: Hurenkamp | Datum: Maandag 21 mei 2018, 14:15 uur

Ik kan dit niet helemaal volgen. Per rij 1p geven leidt dan toch tot maximumscore 3p? Dat kan m.i. niet; het was en bleef immers noodzakelijkerwijs ("post-examenaudit") een 2p-vraag. Ik neem dus aan dat het vóór het schrappen van die rij zelfs "4 rijen goed = 2p" was, en ik vermoed ook dan per foute rij 1p eraf. Of lees ik bovenstaande post nu niet goed?

De lastigste rij (zo zegt mijn gevoel) is er wel uitgehaald, trouwens. Men zal deze aanpassing bij de N-termbepaling denkelijk laten meewegen (N-drukkend effect).

Door: Snel | Datum: Dinsdag 22 mei 2018, 14:33 uur

Gelukkig is iemand nog wakker! Ik heb namelijk heel enthousiast 3 punten toegekend... Mezelf en de leerlingen rijk gerekend! Ik ga het meteen aanpassen!