Vraag 24 |
||
---|---|---|
Door: Ronald Korporaal
|
Datum:
Zondag
1
april
2018,
09:15 uur
Hier uw reactie. |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Schaareman
|
Datum:
Zondag
27
mei
2018,
13:47 uur
(Bewerkt op: 27-05-2018 14:03)
Cv geeft nu wel meer houvast om foutjes te beoordelen. Deze mis ik nog; (C6H10O5)n + n H2O --> (C6H12O6)n .... ik geef nu 1p (2e bolletje OF analoog aan 4e indien) maar... er wordt minder fout gedaan dan in 2e voorbeeld van 4e indien. één fout gemaakt, geen losse glucose maar een keten. Zou voor 2p op kunnen gaan? Want (C6H10O5)n + H2O --> C6H12O6 geeft ook 2p (1e en 2e) en bevat meer fouten toch? |
||
Door: Joyce Derks-Lutterman
|
Datum:
Zondag
27
mei
2018,
15:40 uur
ik zou zeggen 2p, want er wordt maar 1 fout gemaakt bij glucose. |
||
Door: de Kruif
|
Datum:
Zondag
27
mei
2018,
15:53 uur
Ik had hem net ook en heb na puzzelen 2 pnt gegeven |
||
Door: Opperman
|
Datum:
Zondag
27
mei
2018,
16:34 uur
Ik zie dit als analoog aan de 3e indien; alleen wordt de fout nu niet bij water maar bij glucose gemaakt. |
||
Door: Hurenkamp
|
Datum:
Zondag
27
mei
2018,
19:18 uur
Wat Opperman zegt. |
||
Door: van Rijckevorsel-Krijnen
|
Datum:
Maandag
28
mei
2018,
10:17 uur
Vinden jullie het niet absurd dat de 2de indien maar 2 punten oplevert? Dit antwoord is toch zelfs juister dan het gegeven antwoord?? Of mis ik hier iets? |
||
Door: de Kruif
|
Datum:
Maandag
28
mei
2018,
11:22 uur
Bij de tweede indien klopt het aantal H2O moleculen niet, vanwege de gegeven vergelijking (C6H10O5)n (dus zonder "uiteinden"). |
||
Door: van Rijckevorsel-Krijnen
|
Datum:
Maandag
28
mei
2018,
11:29 uur
ach ja! Bedankt! |
||
Door: Bert Keegstra
|
Datum:
Dinsdag
29
mei
2018,
18:22 uur
Hoe te beoordelen als een leerling H2O en glucose tussen haakjes zet? Dus n (H2O) en n (C6H12O6). Ziet er een beetje raar uit, maar inhoudelijk niet incorrect toch? 3 pt of toch een pt aftrek?
|
||
Door: van Rijckevorsel-Krijnen
|
Datum:
Woensdag
30
mei
2018,
10:45 uur
volgens mij is daar wiskundig en inhoudelijk gezien niets fout aan dus ik zou het goed rekenen |