Vraag 17 |
||
---|---|---|
Door: Ronald Korporaal
|
Datum:
Maandag
13
mei
2019,
15:30 uur
Noteer hier uw vragen of commentaar bij deze vraag. |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: van Haeringen
|
Datum:
Woensdag
15
mei
2019,
12:39 uur
leerling rekent met : se = vb.t - 0.5.a.t2 en komt tot het goede antwoord heb de neiging deze weg goed te rekenen !?
|
||
Door: Harry Prins
|
Datum:
Woensdag
15
mei
2019,
12:52 uur
Mee eens. Op basis van Correctievoorschrift 2 Alg, 3.3: vakinhoudelijk juist dus goed rekenen! |
||
Door: van Loon
|
Datum:
Donderdag
16
mei
2019,
15:33 uur
De vraag goed rekenen akkoord! maar dan ook alle 4 de punten toekennen?? |
||
Door: Tel
|
Datum:
Donderdag
16
mei
2019,
17:19 uur
Gebruik van formule Se= enz natuurkundig geheel goed dus alle punten. Wanneer leerling gebruik maakt van de oppervlaktemethode moet dit ook geheel goed worden gerekend. |
||
Door: den Oudsten
|
Datum:
Vrijdag
17
mei
2019,
16:00 uur
(Bewerkt op: 17-05-2019 16:00)
Indien een leerling de reactietijd 0,8s gebruikt i.p.v. 2,4 s en vervolgens ook niet de gemiddelde snelheid berekent, maar het volgende invult : s = v x t = 5 x 0,8 = 4m. Heeft een leerling dan alleen recht op het 3e punt of ook op het 4e punt? Aangezien het eerste punt wordt toegekent als je de remtijd juist afleest. In het geval dat je dit niet (goed) doet, zou je naar mijn idee als nog punt 3 + 4 kunnen behalen. |
||
Door: Eveline Ligthart
|
Datum:
Zaterdag
18
mei
2019,
16:33 uur
Bij mij berekenen een aantal leerlingen de afstand door het oppervlakte onder de grafiek te berekenen. Dat is natuurlijk een veel kortere berekening maar levert wel het juiste antwoord op.... Wat zouden jullie daarmee doen? |
||
Door: Harry Prins
|
Datum:
Maandag
20
mei
2019,
16:18 uur
volgens mij 4p want natuurkundig geheel correct |
||
Door: Roex
|
Datum:
Maandag
3
juni
2019,
14:28 uur
(Bewerkt op: 03-06-2019 14:29)
|