Vraag 14 |
||
---|---|---|
Door: Ad Mooldijk
|
Datum:
Zondag
12
mei
2019,
21:30 uur
Noteer hier uw vragen of commentaar bij deze vraag. |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: André van Raalte
|
Datum:
Woensdag
15
mei
2019,
11:33 uur
Ik heb leerlingen die aangeven dat je bij rijp mRNA bij het juiste eiwit uitkomt , dat je wilt hebben. Dat heb ik goed gerekend voor het 2e punt |
||
Door: Janneke Visser
|
Datum:
Donderdag
16
mei
2019,
12:10 uur
Veel leerlingen noemen pre-RNA, met een goede uitleg over exons en introns. Terwijl veel leerlingen die rijp-RNA noemen een goede uitleg missen. Moeten ze nu snappen dat bacteriën niet kunnen splicen en dat je daarom rijp-RNA nodig hebt? Of moeten ze uitleggen dat rijp-RNA geen introns meer bevat? M.a.w. kun je het tweede punt scoren zonder het eerste punt? |
||
Door: van Genderen
|
Datum:
Maandag
20
mei
2019,
14:20 uur
Het tweede punt start met 'omdat' en is daarmee afhankelijk van het eerste. Als leerling antwoord pre-mRNA omdat daar de introns nog in zitten, heeft hij/zij het niet begrepen. DIt staat (enigszins onduidelijk) in de syllabus bij C1.1 Ida van Genderen |