Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Schut-den Haan
|
Datum:
Zondag
22
mei
2022,
19:00 uur
Het gaat mij om die term kwadratenwet. |
||
Door: Karin Roeleveld
|
Datum:
Woensdag
25
mei
2022,
09:37 uur
Ik heb leerlingen die geen eenheden achter de berekeningen zetten. Moet ik ze dit aanrekenen? |
||
Door: Erik van Beek
|
Datum:
Woensdag
25
mei
2022,
14:11 uur
(Bewerkt op: 25-05-2022 14:14)
@Karin, ik heb precies hetzelfde. Gezien in het correctievoorschrift bij het 4e bolletje completeren én consequente conclusie staat. Ga ik er van uit dat ditzelfde geldt bij de NVON. Ik haal het 4e scorepunt er dus af. Alternatieve methoden moeten immers naar analogie van het beoordelingsmodel beoordeeld worden (algemene regels 3.3.) |
||
Door: Jacco Dankers
|
Datum:
Zaterdag
28
mei
2022,
09:18 uur
Er is hier geen sprake van een uitkomst met een eenheid. Als leerlingen I*x2 berekenen voor twee regels uit de tabel, hebben ze voor I en x in beide gevallen per definitie dezelfde eenheden gebruikt en mogen de waarden vergeleken worden, ook als ze niet expliciet een eenheid erbij schrijven. Ik zou hier niet het completeerpunt eraf halen. Bij een expliciet foute eenheid (dat kan bij beide methoden) zou je het completeerpunt wel kunnen laten vervallen. |