Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: de Goede-Aarts
|
Datum:
Zondag
19
mei
2024,
17:29 uur
Ik begrijp niet dat er in het kringverslag niks over staat. Hier lopen we toch allemaal tegen aan? Het lijkt me logisch dat leerlingen uitgaan van exotherm, omdat dat gegegeven is. |
||
Door: Struylaart
|
Datum:
Zondag
19
mei
2024,
18:14 uur
Moet bij delta E het bekend getal genoemd woren om het punt te scoren? Of is een juiste delta E in het diagram voldoende? |
||
Door: Struylaart
|
Datum:
Zondag
19
mei
2024,
18:14 uur
Moet bij delta E het bekend getal genoemd woren om het punt te scoren? Of is een juiste delta E in het diagram voldoende? |
||
Door: Steinvoort
|
Datum:
Maandag
20
mei
2024,
10:03 uur
Wat bedoel je met 'bekend' getal? Berekende? Een leerling mag volgens CV zowel de berekende waarde als delta E noteren in diagram. Wat doe je met lln die na hun berekening op negatieve waarde uitkomen en ook een exotherm energiediagram tekenen. Maar ergens nog een (extra) conclusie schrijven als 'dus delta E is ...' en daar de min vergeten over te schrijven... Bol 2 is dan eigenlijk ook niet meer te beoordelen, maar ga ik echt (nog) een punt eraf halen voor een overschrijffout? En daarbij is exotherm idd ook al uit de tekst te halen.. |
||
Door: Lindsey Appeldoorn-Vermeulen
|
Datum:
Woensdag
22
mei
2024,
14:43 uur
@steinvoort in het cv staat in het diagram de - bij delta E ook tussen haakjes. Ik zou het dus goedrekenen. |
||
Door: Schaareman
|
Datum:
Woensdag
22
mei
2024,
15:24 uur
Aanvulling!! Wel een beeetje te voorspellen dit.... maar daarme is alle bovenstaande discussie verhelderd. |