Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Mila de Saegher
|
Datum:
Donderdag
15
mei
2025,
10:08 uur
Ik vind dit een hele vervelende, want er wordt nergens gevraagd om uitleg aan de hand van de samenstelling. Alleen of het volgens Binas zo genoemd mag worden. Ik hoop op een aanvulling van het correctievoorschrift. |
||
Door: Vicky Godijn
|
Datum:
Donderdag
15
mei
2025,
19:25 uur
9 van mijn 26 leerlingen geeft hier bovenstaand antwoord. Voor een 2 puntsvraag is dat wel erg jammer dat het zo onduidelijk is voor tl-leerlingen. Misschien dat de aanvulling iig 1 punt toekend? |
||
Door: Koen Blanken
|
Datum:
Donderdag
15
mei
2025,
19:26 uur
Helaas staat er in de Binas vermeld dat dit 'enkele toepassingen' zijn. Dus de lijst is zeker niet compleet. Taalkundig zit het dus wel degelijk dichtgetimmerd... |
||
Door: Erik Keegstra
|
Datum:
Donderdag
15
mei
2025,
19:59 uur
@Koen. De vraag is taalkundig niet in orde. Er staat namelijk 'leg uit of volgens Binas' en 'Leg uit of de samenstelling ...' |
||
Door: Sikkes
|
Datum:
Vrijdag
16
mei
2025,
08:48 uur
veelleerling zeggen nee, alleen in 10,20 en 50 eurocent zitt Nordic Gold.. |
||
Door: Wim Olieman
|
Datum:
Donderdag
22
mei
2025,
10:09 uur
Over deze vraag hebben we een erratum ontvangen, nu is deze naar mijn mening niet duidelijk, Aanvulling is: indien een antwoord is gegeven als 'Nordic Gold wordt (volgens Binas) gebruikt voor eurocenten, dus niet voor 2-euromunten' 1p War als een leerling hier ook een conclusie aan verbindt, mag je dan 2 punten geven? |
||
Door: Koen Blanken
|
Datum:
Vrijdag
23
mei
2025,
18:50 uur
Er staat dat dit antwoord 1 punt waard is. Dus ik denk het niet. |