Vraag 09 |
||
---|---|---|
Door: Ad Mooldijk
|
Datum:
Dinsdag
29
april
2025,
22:44 uur
Plaats hier uw vragen, opmerkingen of overdenkingen. |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: van Buuren
|
Datum:
Zaterdag
24
mei
2025,
11:40 uur
Over de layout van deze vraag is niet echt nagedacht. De procesbeschrijving op de ene kant van de bladzijde en de nummering van de stoffen op de andere zijde. Je zit dus steeds de bladzijde om te slaan, heen en weer. Geen wonder dat leerlingen de namen gaan opschrijven i.p.v. de nummers. Wat doen jullie met leerlingen die dus geen nummers gebruiken, maar namen gaan zitten priegelen in het schema? |
||
Door: Inge Roos
|
Datum:
Zaterdag
24
mei
2025,
11:52 uur
Ik zou het gewoon goed rekenen. |
||
Door: Crielaard
|
Datum:
Zondag
25
mei
2025,
17:58 uur
Voor een aantal leerlingen verwarrend: in R1 is reactie 2, in R2 is reactie 3. er wordt soms een blok R3 bij getekend door hen |