Vraag 18 |
||
---|---|---|
Door: Ad Mooldijk
|
Datum:
Dinsdag
29
april
2025,
22:51 uur
Plaats hier uw vragen, opmerkingen of overdenkingen. |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Zeilstra
|
Datum:
Zaterdag
24
mei
2025,
15:02 uur
Zie bij een aantal "Esther" staan. Dat is de naam van onze biologie docente. Maar of dat ook nog voor een punt in aanmerking komt? |
||
Door: Wouter den Boer
|
Datum:
Zaterdag
24
mei
2025,
16:02 uur
Moeilijk bij zo'n epliciete vraag.... Is een Erlenmeier een erlenmeyer? Of een erlemeier? Of een erlenmijer? of een erlenmeijer? Ik denk dat esther ook wel goed is...
Voor de humor: maar als het met een hoofdletter geschreven wordt...dan niet. Zit toch geen collegadocent klem in het molecuul? Al is het een bioloog. |
||
Door: Cheyenne Feijen
|
Datum:
Zondag
25
mei
2025,
09:31 uur
Ik heb meer een probleem bij de CH2 groep die wordt gemarkeerd. De ester is officieel echt alleen de o-c=o. Dit kan een leerling wel op het verkeerde been zetten |
||
Door: Loes Vermeij
|
Datum:
Zondag
25
mei
2025,
16:04 uur
Ik vind de lijn sowieso stom weergeven want het loopt tot halverwege de C en inderdaad de CH2 is ook niet netjes |
||
Door: Maaike Erends-Jansen
|
Datum:
Zondag
25
mei
2025,
20:44 uur
@Cheyenne. Bij de estergroep hoort nog de extra C, het netste weergegeven met nummer 2 wat mij betreft. Wanneer die C niet extra wordt meegenomen kan het namelijk ook nog een zuurgroep zijn waar de O-C=O in voorkomt. @Zeilstra. Ik heb 'esther' goed gerekend. Op havo komt het woord 'ether' niet voor in de syllabus. |