Vraag 28 |
||
---|---|---|
Door: Ad Mooldijk
|
Datum:
Dinsdag
29
april
2025,
22:56 uur
Plaats hier uw vragen, opmerkingen of overdenkingen. |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: van Dooren
|
Datum:
Zaterdag
24
mei
2025,
13:52 uur
Zie ik goed dat (wanneer de pijlen op de juiste plekken zijn getekend, dus niet bijv verticaal in vloeistof of membraan) er altijd 1 punt gegeven wordt, ongeacht de richtingen? |
||
Door: Mieke
|
Datum:
Zaterdag
24
mei
2025,
15:46 uur
@van Dooren Klopt volgens mij. Ik heb 1x geen punten kunnen geven door pijlen op een verkeerde plek. Verder is er altijd minimaal 1 punt toe te kennen. Gek, maar snap ook dat het van elkaar afhankelijk is. |
||
Door: Schaareman
|
Datum:
Zondag
25
mei
2025,
11:28 uur
Hoe strikt moet de "stroomdraad" gehanteerd worden? Als ze onderaan de tekening een juiste stroom e- aangeven, is dat wel of niet goed te rekenen? Wel de richting juist, maar niet precies op de juiste plek.... Zit ook weer verschil in de formulering van het cv helaas... 1e optie geeft (m.i.) de indruk aan dat een e- stroom "bovenaan" de tekening moet staan, het liefst dus direct naast de stroomdraad, doordat er staat e- juist aangegven (en niet "e- stroom" ofzo). MAAR 2e optie geeft H+ juist (en niet H+ stroom) en dan wèl richting van de e-STROOM... Dus niet de plek wáár je de e-(stroom) neerzet....
|
||
Door: Crielaard
|
Datum:
Zondag
25
mei
2025,
19:30 uur
Maar dat staat in de opdracht toch? je voldoet dan niet aan opdracht...ook als bijschrift vergeten wordt. Heb 1 leerling die wel H+ bij pijl zet maar bij andere niets... 1 leerling tekent onderaan een extra stroomdraad en daarin (juist) de elektronenstroom. Fout denk ik?
|