Algemeen |
||
---|---|---|
Door: Ad Mooldijk
|
Datum:
Dinsdag
23
april
2019,
22:15 uur
Hier kunt u uw opmerkingen over het examen in het algemeen kwijt |
Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Gemeren
|
Datum:
Donderdag
16
mei
2019,
15:14 uur
Bij mij zijn er meerdere leerlingen die het examen niet af hebben gekregen. Was het examen te lang? Of was het teveel leeswerk waardoor leerlingen met een taalachterstand hier sterk in het nadeel waren? |
||
Door: Thom Magré
|
Datum:
Donderdag
16
mei
2019,
16:32 uur
(Bewerkt op: 16-05-2019 16:32)
Ik heb dit niet zo ervaren |
||
Door: Franken - de Zoete
|
Datum:
Vrijdag
17
mei
2019,
08:40 uur
Is er al een verslag van de examenbespreking online? |
||
Door: Erik Bouwhuis
|
Datum:
Vrijdag
17
mei
2019,
12:59 uur
Ik wacht ook met smart op de verslaglegging. |
||
Door: den Oudsten
|
Datum:
Vrijdag
17
mei
2019,
15:43 uur
Algemene vraag Stel dat een leerling tussentijds een verkeerde eenheid noteert, maar in zijn eindantwoord de juiste eenheid hanteeert, wordt er dan een geacht een punt af te trekken? Zo berekent een leerling bij mij de dichtheid en zet daar de eenheid kg neer. De laatste zin daarentegen zet hij: Antwoord = 2,70 g/cm^3 ( juiste antwoord). Valt het de leerling aan te rekenen als hij tussentijds een verkeerde eenheid gebruikt? |
||
Door: den Oudsten
|
Datum:
Vrijdag
17
mei
2019,
15:57 uur
Overigens staat de examenbespreking er op! |
||
Door: van Laar
|
Datum:
Vrijdag
17
mei
2019,
16:11 uur
Tussentijds verkeerde eenheid: niet netjes, en met schooltoetsen reken ik dat ook fout. Met het examen gaat het om het eindantwoord (en eenheid) en tussendoor hoeven ze geen eenheid te noteren, dus is het - nogmaals erg slordig - maar hoeven we het niet fout te rekenen.
|
||
Door: Homme de Jong
|
Datum:
Donderdag
23
mei
2019,
11:36 uur
Wat verwachten jullie van de N-term? |
||
Door: Ingeborg Ledent
|
Datum:
Vrijdag
24
mei
2019,
08:30 uur
Collegae heb te maken met heftige discussie: vraag 8 : leerling schrijft op: 40 + 20 = 60 en krijgt hier een punt voor namelijk: rest van de berekening is goed!!!!! Niet mee eens toch, de berekening leidt niet tot een goed antwoord, dan kunnen leerlingen voortaan een sommetje opschrijven 3X2 = 6 en altijd een bereken punt krijgen??
|
||
Door: van de Velde
|
Datum:
Zondag
26
mei
2019,
19:05 uur
(Bewerkt op: 26-05-2019 19:06)
Ik ga met je mee. Men zou een rekenfout kunnen maken na die parallelformule, en daar is dat punt voor bedoeld. Maar als er zelfs niet een eenheid bij staat vermeld is dat rekenpunt sowieso al weg. Geen discussie nodig. |