Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Molenkamp-Gorter
|
Datum:
Zondag
30
mei
2021,
16:35 uur
Nee, dat klopt. Maar als een ll het 3,4 DCB wil laten vervliegen om zo alle 1,4 om te zetten snapt hij niet dat dat juist de stof is die de fabriek wil maken, dus dat lijkt me niet juist. |
||
Door: Freerik Los
|
Datum:
Maandag
31
mei
2021,
22:27 uur
in de opdracht wordt gevraagd om uit te leggen DAT onder de heersende omstandigheden een zo hoog mogelijke opbrengst kan worden bereikt...dus IN de reactor. En niet: leg uit HOE je gegeven de reatieomstandigheden de opbrengst kunt vergroten. Leerlingen komen met een verhaal over een evenwicht dat verschuift (bijv omdat 3,4 gasvormig wordt en niet terugkan reageren) maar vermelden NIET dat het gas wordt afgetapt. Volgens mij wordt dat ook niet gevraagd in de opdracht, maar het staat wel als voorwaarde in het correctiemodel. Hoe gaan we hiermee om? |
||
Door: Freerik Los
|
Datum:
Maandag
31
mei
2021,
22:29 uur
overigens helemaal eens met Belgraver ( reactie 2 hierboven) |