Antwoord: |
||
---|---|---|
Door: Monsees
|
Datum:
Dinsdag
13
mei
2025,
12:21 uur
Wat moeten we met het erratum? |
||
Door: Bax
|
Datum:
Dinsdag
13
mei
2025,
20:02 uur
(Bewerkt op: 13-05-2025 20:16)
. |
||
Door: Jacco Dankers
|
Datum:
Dinsdag
13
mei
2025,
21:05 uur
@Monsees Zo lees ik het ook. Als een leerling wel deelt door 2 heeft de leerling Rled geïnterpreteerd als Rlijnen (meervoud!) en doet de leerling dus meer dan wat in deze opmerking onder de term "alleen" wordt aangegeven. |
||
Door: Ruud Schellekens
|
Datum:
Zondag
25
mei
2025,
12:45 uur
Volgens mij kan het completeerpunt dan ook gegeven worden. Het niet goed berekenen van de spanning over de draden wordt immers al aangerekend bij punt 1. Er is dus geen sprake van een substantiële vereenvoudiging? |
||
Door: Reeuwerd Straatman
|
Datum:
Woensdag
28
mei
2025,
22:09 uur
Mijn interpretatie was dezelfde, maar van mijn 2e corrector heb ik begrepen dat dat niet is zoals het CvTE het heeft bedoeld. Als je door Rled te interpreteren als Rlijn bol 2 niet meer kan verdienen, kan dat daarna niet ineens toch wel. |
||
Door: Jacco Dankers
|
Datum:
Donderdag
29
mei
2025,
14:21 uur
Het gaat niet alleen om lijn/lijnen, maar ook om het woordje "alleen" in de aanvulling. In het verslag van de landelijke vergadering staat als laatste opmerking; "De berekende weerstand delen door 2 is een correct gebruik van de factor 2". Dus volgens mij kun je dat punt wel degelijk toekennen. |